Режим роботи учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

Cинхронний Асинхронний режим
1. 8:30 – 8:55 8:55 – 9:15
2. 9:25 – 9:50 9:50 – 10:10
3. 10:25 – 10:50 10:50 – 11:10
4. 11:25 – 11:50 11:50 – 12:10
5. 12:25 – 12:50 12:50 – 13:10
6. 13:25 – 13:50 13:50 – 14:10
7. 14:25 – 14:50 14:50 – 15:10
8. 15:20 – 15:45 15:45 – 16:05

Розклад уроків

Наказ дистанційне навчання 28 лютого 2022 року

Наказ дистанційне 25 січня 2022 р

Наказ дистанційне навчання 23 вересня 2021 р.


Розклад уроків

5 – А 5 – Б 6 – А 6 – Б 7 – А 7 – Б 8 – А
Понеділок 1 Обр. мист. Укр.. літ. Зар. літ. Осн. зд. Українозн. Вс. іст. Біологія
2 Фізкульт. Матем. Укр. літ. Матем. Нім. м. Хім../Укр. Іст. Укр.
3 Матем. Нім. м. Матем. Укр.. літ. Укр.. м. Алгебра Фізкульт.
4 Укр./Укр. Трудове н. Нім. м. Англ.. м. Фізкульт. Укр.. літ Фізика
5 Нім./ Нім Трудове н. Обр. мист. Географія Алгебра Фізика Алгебра
6 Труд./Труд. Укр.. м. Географія Укр.. м. Хімія Нім. м. Англ.. м.
7 Труд./Труд. Українозн. Українозн. Обр. мист. Укр.. літ. Обр. мист. Зар. літ.
8
9
Вівторок 1 Зар. літ. Фізкульт. Осн. зд. Українозн. Зар. літ. Біологія Укр.. літ.
2 Матем. Муз. мист. Матем. Укр.. м. Англ.. м. Фізкульт. Укр.. м.
3 Укр./Укр. Математ. Укр.. м. Фізкульт. Укр.. м. Англ.. м. Геометрія
4 Муз. мист. Укр.. м. Фізкульт. Нім. м. Геометрія Укр. м. Фізика
5 Фізкульт. Англ.. м. Англ.. м. Біологія Вс. історія Геометрія Нім. м.
6 Англ./Англ. Зар. літ. Труд./Труд. Труд./Труд. Фізика Хр. етика Фізкульт.
7 Хр. етика Труд./Труд. Труд./Труд. Фізкульт. Українозн. Географія
8
9
Середа 1 Українозн. Укр.. літ. Зар. літ. Історія Географія Фізкульт. Зар. літ.
2 Матем. Укр.. м. Історія Матем. Фізкульт. Англ.. м. Інф./Інф.
3 Укр../Укр. Матем. Укр.. м. Фізкульт. Англ.. м. Алгебра Фізкульт.
4 Історія Нім. м. Фізкульт. Англ.. м. Укр../Хімія Укр.. м. Алгебра
5 Фізкульт. Природозн. Англ.. м. Укр.. м. Інф./Інф. Географія Хімія
6 Англ../Англ. Обр. мист. Географія Біологія Хр. етика Фізика Труд./Труд.
7 Труд./Труд. Труд./Труд. Хр. етика
8
9
Четвер 1 Укр. літ Зар. літ. Інф./Інф. Укр. літ. Укр.. літ. Осн. зд. Укр.. літ.
2 Інф/інф. Історія Укр.. м. Матем. Біологія Нім. м. Геометрія
3 Природозн. Фізкульт. Матем. Укр.. м. Нім. м. Зар. літ. Укр.. м.
4 Нім/Нім. Укр.. м. Історія Географія Алгебра Біологія Англ.. м.
5 Осн. зд. Англ.. м. Нім. м. Історія Укр.. м. Геометрія Хімія
6 Зар. літ. Хр. етика Біологія Зар. літ. Муз. мист. Укр.. м. Українозн.
7 Природ. Муз. мист. Хр. етика Географія Укр.. літ Інф./Інф.
8 Іст. Укр../-
9
П'ятниця 1 Укр.. літ. Фі.зкульт. Біологія Інф./Інф. Іст. Укр. Муз. мист. Географія
2 Укр./Укр. Інф./Інф. Укр.. літ. Фізкульт. Геометрія Географія Нім. м.
3 Нім./Нім. Математика Укр.. м. Матем. Біологія Іст. Укр. Осн. зд.
4 Природ. Нім. м. Матем. Муз. мист. Фізика Фізкульт. Укр.. м.
5 Матем. Осн. зд. Історія Нім. м. Зар. літ. Хімія Мистецтво
6 Хр. етика Історія Обр. мист. Зар. літ. Біологія
7 Фізкульт. Зар. літ. Осн. зд. Інф./ Інф. Вс. історія
8
9 10 - А 10 – Б 10 – В 11 – А 11 – Б 11 – В
Понеділок 1 Іст/Геогр.. Інф./Інф. Фізкульт. Фізкульт. Укр.. літ. Укр.. літ. Ас.трономія
2 Осн. зд. Алгебра Укр.. м. Іст./Зах. Фі.зика Алгебра Нім. м.
3 Фізика Хім../Геогр. Іст./Зах. Фізика Алгебра Біологія Фізкульт.
4 Англ.. м. Іст.Зах. Хім./Геогр. Інф./Інф. Нім. м Укр.. м. Фізика
5 Укр.. м. Фізкульт. Фізика Хім../Геогр. У.кр.. м Хр. етика Алгебра
6 Алгебра Біологія Алгебра Алгебра Хр. етика Зар. літ. Інф./Інф.
7 Зар. літ. Географія Укр.. літ Біологія Фізкульт. Інф./Інф. Хр. етика
8
9
Вівторок 1 Біологія Укр.. літ. Укр.. літ. Географія Фізкульт. Укр.. літ. Біологія
2 Іст. Укр Фізкульт. Геометрія Геометрія Біологія Укр.. м. Хімія
3 Геометр. Фізика Географія Вс. історія Алгебра Фізкульт. Фізкульт.
4 Укр.. м. Геометрія Хімія Алгебра Укр.. м. Фізика Укр.. м.
5 Фізкульт. Зар. літ. Укр.. м. Хімія Фізика Іст. України Алгебра
6 Укр.. літ. Укр.. м. Фізкульт. Фізика Укр.. літ. Геометрія УЗШК/Англ.
7 Фізика Гр.. освіта Іст. Укр. Укр.. літ Фізкульт. УЗШК/Англ. Фізика
8 Фізкульт. Хр. етика УЗШК/Англ. Астрономія Іст. Укр./-
9
Середа 1 Мистецтво Фізкульт. Укр.. літ. Географія Інф./Інф. Зах./МСП Вс. історія
2 Фізика Хімія Укр.. м. Алгебра Фізкульт. Нім. м. Укр.. м.
3 Алгебра Укр.. м. Алгебра Нім. м. Хімія Вс. історія Фізика
4 Хімія Алгебра Фізика Інф./Інф. Біологія Географія Укр.. літ.
5 Правозн. Фізика Нім. м. Укр.. м. Геометрія Алгебра Геометрія
6 Нім. м. Нім. м. Інф./Інф. Фізика Зар. літ. Біологія Алгебра
7 Інф./Інф. Зах./МСП Біологія Фізкульт. УЗШК/Англ. Фізика Географія
8 Трудове н. УЗШК/Англ. Іст. Укр./- -/Іст. Укр.
9
Четвер 1 Біологія Фізика Зах.Ук./МСП Іст. Укр. Укр.. літ. Фізкульт. І.ст. Укр.
2 Укр.. літ. Геометр. Фізика Укр.. м. Хімія Укр.. м. Нім. м.
3 Інф./Інф. Укр.. м. Геометр. Алгебра Фізика Укр.. літ Хімія
4 Зар. літ. Іст. Укр. Укр.. м. Фізика Фізкульт. Хімія Алгебра
5 Геометрія Фізкульт. Гр.. освіта Біологія Укр.. м. Нім. м. Фізика
6 Фізкульт. Біологія Техн./Техн. Техн./Техн. Нім. м. Фізик Геометр.
7 Нім. м. Укр.. літ. Зар. літ Гр.. осв. Іст. Укр. Техн./техн.. Техн../техн.
8 УЗШК/Англ.. Хр. етика Техн./техн.. Техн./техн..
9
П'ятниця 1 Вс. історія Технології Фізкульт. Укр.. літ. Зах./МСП Укр.. літ. Зар. літ.
2 Фізкульт. Гр.. освіта Вс. історія Нім. м. Географія Хімія Укр.. м.
3 Хімія Вс. історія Укр.. м. Геометрія Фізкульт. Укр.. м. Зах./МСП
4 Укр.. м. Фізкульт. Інф./Інф. Зар. літ. Вс. історія Геометрія Географія
5 Хр. етика Нім. м. Біологія Зах./МСП Геометрія Астрономія . Фізкульт.
6 Англ.. м. Інф./Інф. Нім.м. Гр.. освіта Технол. Фізкульт. Укр.. літ.
7 Географія Хр. етика Гр.. освіта Фізкульт. Технол. Іст. Укр. Біологія
8

Дистанційне навчання— сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки,політиків), до тих, хто навчається (студентівчи слухачів). Застосовується під час підготовки як усередніх загальноосвітніх школахіЗВО, так і вбізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогоюдиспутівекспертівіз кількох країн, за відсутності викладача. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасніінформаційні технології.

Інструменти спілкування в дистанційному навчанні

Електронна пошта– це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень, як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою.

Форум– найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Чат– спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативного спілкування людей через Інтернет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіовідеочат. Найбільш поширений текстовий чат. Голосовий чат дозволяє спілкуватися за допомогою голосу, що під час вивчення іноземної мови у дистанційній формі є важливим моментом. В освітніх цілях за необхідності можна організувати спілкування в чатах з носіями мови. Це реальна можливість мовної практики, яка проводиться у рамках запропонованої для дискусії проблеми, сумісної проектної діяльності, обміну інформацією.

Відеоконференція– це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Для якісного проведення відеоконференції, як і телеконференції, необхідна її чітка підготовка: створення програм (цим займається мережевий викладач), своєчасна інформація на сайті і розсилка за списком (виконує педагог-куратор). Відеоконференція – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли учні і викладач знаходяться на відстані. Отже, обговорення й прийняття рішень, дискусії, захист проектів відбуваються у режимі реального часу. Викладач і учні можуть бачити один одного, викладач має можливість супроводжувати лекцію наочним матеріалом.

Блог- це форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей. В Інтернет-курсі з мови технології блогу можна використовувати під час навчання у колективі. Наприклад, автор (один учень чи їх група) виконав певне завдання (твір, есе), яке розміщується на сайті свого мережевого щоденника (блогу), потім автор блогу дає можливість іншим учням прочитати і прокоментувати розміщений матеріал. У учнів з’являється можливість обговорення й оцінки якості публікації і коментарів іноземною мовою, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок.

Середовище Classroom- дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

Соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Вебіна́р (англ. webinar)— спосіб організації зустрічей онлайн, формат проведення семінарів, тренінгів та інших заходів за допомогою Інтернету. Вебінар - це інтерактивне мережеве навчальне заняття, що проводиться викладачем дистанційно з використанням різноманітних програмних засобів та мережевих ресурсів, що забезпечують високу інформаційну насиченість і активність учнів в режимі реального часу.

YouTube освітні каналиможуть стати джерелом отримання необхідної учням та вчителям інформації, яку напрацювали спеціалісти.


Н А К А З

17 березня 2020 року №36

Про запровадження дистанційного режиму роботи працівників закладу на період карантину

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 року №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», відповідно до статті 29 Закону України « Про захист населення від інфекційних хвороб » , постанови Кабінету Міністрів від 16 березня 2020 року. № 215 Київ "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 2113" , рішення позачергового засідання педагогічної ради №5 від 17.03.2020 року та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19

НАКАЗУЮ:

1.Запровадити з 18.03.2020 року по 03.04.2020 року гнучкий (дистанційний) режим роботи працівників закладу (Додаток 1).

2. Всім працівникам закладу:

2.1. Виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором.

2.2. Відповідати на дзвінки керівника.

2.3. Перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи.

3. Всім класоводам та вчителям-предметникам:

3.1.Організувати та проводити освітній процес за допомогою дистанційних технологій.

3.2. Скоригувати навчальні плани, підготувати навчальні матеріали для дистанційного навчання згідно з розкладом уроків.

3.3.Викладати матеріал, перевіряти домашні завдання через месенджери у соціальних мережах, електронну пошту та сайт школи, надсилати тести для перевірки знань учнів.

4.Вчителю інформатики Стрілець Г.Г. керувати дистанційним навчанням: викладати матеріал на сайт школи та у групи в соціальній мережі Viber.

5.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Лехкобит Л.М. організувати контроль за дотриманням режиму дистанційної роботи.

6.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи О.БОРОВИК

З наказом ознайомлені всі члени педколективу на засіданні педагогічної ради 17.03.2020 року.

Список працівників:

1. Абрамчук Ірина Володимирівна Заступник директора з навчально-виховної роботи
2. Бубкіна Тетяна Михайлівна Вчитель
3. Вишняк Антоніна Петрівна Вихователь ГПД
4. Вознюк Анатолій Петрович Вчитель
5. Вознюк Вікторія Анатоліївна Вчитель
6. Вознюк-Ковальчук Тамара Андріївна Вчитель
7. Гандзюк Тетяна Віталіївна Вчитель
8. Єленець Людмила Михайлівна Вчитель
9. Єленець Юлія Іванівна Вчитель
10. Жексембаєва Людмила Іванівна Вчитель
11. Жмура Ангеліна Сергіївна Вчитель
12. Захарчук Світлана Віталіївна Вчитель
13. Вознюк Марина Володимирівна Вчитель
14. Килюшик Вікторія Романівна Соціальний педагог
15. Ковтун Людмила Вікторівна Вчитель
16. Комар Яна Олександріва Практичний психолог
17. Костирко Марія Володимирівна Вчитель
18. Коток Інга Броняус Вчитель
19. Кравчук Тетяна Вікторівна Асистент вчителя
20. Купира Софія Іванівна Вчитель
21. Лехкобит Ірина Юріївна Вчитель
22. Лехкобит Людмила Миколаївна Заступник директора з навчально-виховної роботи
23. Лехкобит Наталія Леонідівна Вчитель
24. Лехкобит Олена Степанівна Вчитель
25. Лех Світлана Миколаївна Вчитель
26. Ляшик Альона Сергіївна Вчитель
27. Стрілець Галина Григорівна Вчитель
28. Строк Яна Анатоліївна Вчитель
29. Максименко Віктор Васильович Вчитель
30. Нетецька Любов Володимирівна Вчитель
31. Нетецька Наталія Володимррівна Вчитель
32. Опалько Вікторія Іванівна Асистент вчителя
33. Опалько Зоряна Миколаївна Асистент вчителя
34. Опалько Наталія Дмитрівна Вчитель
35. Опалько Олександр Михайлович Вчитель
36. Опалько Тетяна Василівна Вчитель
37. Примак Валентина Володимирівна Вчитель
38. Примак Ірина Вікторівна Вчитель
39. Росоха Оксана Валентинівна Вчитель
40. Рудківаська Ганна Михайлівна Вчитель
41. Рудківська Тетяна Петрівна Вчитель
42. Савчук Олена Віекторівна Асистент вчителя
43. Сайчик Тетяна Володимирівна Вчитель
44. Строк Людмила Миколаївна Вчитель
45. Трохимець Людмила Іванівна Вчитель
46. Фурман Ярослав Миколайович Вчитель
47. Фурманець Інна Анатоліївна Вчитель
48. Хращевська Світлана Петрівна Вчитель
49. Царук Інна Григорівна Педагог-організатор
50. Чміль Валентина Миколаївна Вчитель
51. Царук Наталія Миколаївна Вчитель
52. Царук Раїса Вікторівна Вчитель
53. Цималіст Людмила Миколаївна Вчитель
54. Шокот Тетяна Вікторівна Вчитель
55. Яковець Інна Андріївна Вчитель
56. Ковтун Марина Володимирівна Завідувач бібліотеки

Директор школи О.БОРОВИК


ВІДЕОУРОКИ ДЛЯ 2, 3, 4 ТА 9, 10 І 11 КЛАСІВ

http://www.ukr.life/uk/osvita/videouroki-dlya-2-3-4-ta-9-10-i-11-klasiv-rozklad/?

fbclid=IwAR1QbZf6Sk9qvVj208CKQKqVi-gq85Qxqh7y5Q6XIdHcXI_mKswvk2R_55g

Кiлькiсть переглядiв: 1726

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.